Magazin și depozit

Strada Valea Cascadelor, nr. 21, București,
sector 6

Suport

Trimite un email pentru întrebări legate de produsele sau serviciile noastre

Social media
Trimite un Mesaj

    faq

    Întrebări frecvente (FAQ)

    Probabil că multe dintre întrebările pe care le ai le-au mai avut și alți clienți. De aceea am răspuns mai jos la cele mai frecvente întrebări, pentru a te scuti de un timp de așteptare până să primești un răspuns

    În general comenzile pentru produse aflate în stoc se livrează în 2-4 zile lucrîtoare

    Dacă plata a fost făcută cu cardul online sau se plătește cu numerar la livrare, comanda se procesează imediat și se expediază prin curierat în cel mai scurt timp posibil. Pentru comenzile plătite prin transfer bancar, comanda va fi procesată după confirmarea plății de către banca noastră.

    Persoanele fizice au dreptul legal de a renunța la comandă ceea ce implicit va duce la returnarea sumei plătite în contul dumneavoastră.

    Starea poate comenzii poate fi văzută în secțiunea Comenzile Mele dacă ați creat un cont în platforma noastră. Dacă nu ați creat un cont, puteți vedea starea comenzii în pagina Urmărește Comanda.

    Da, aveți dreptul legal să anulați o comandă. Pentru a anula o comandă, trebuie să trimiteți un email la contact@eco-shop.ro în care să specificați numărul comenzii pe care doriți să o anulați.

    Livrarea prin Fan Courier include deschiderea coletului la livrare. Daca constatați că produsul este deteriorat, puteți solicita înlocuirea acestuia.

    Nu, factura este disponibilă în contul de client. De asemenea veți primi factura și în email.

    Numărul comenzii este afișat în pagina de finalizare comandă după ce comanda a fost plasată, în formatul #12345 sau nr. 12345. De asemenea puteți regăsi numărul comenzii în emailul de confirmare a comenzii sau în secțiunea Comenzi, dacă ați creat un cont în platforma noastră.